Isnin, 15 Februari 2021

Mainan Baru

Wood Stove/Dapur Kayu
Dalam kerangka untuk menjelajah saya memasukkan mainan baru. Sebuah dapur kayu yang pastinya membantu menjimat perbelanjaan. Harapan saya misi perbelanjaan USD5 sehari tercapai. 
USD5 X 30Hari=USD150
USD150XRM4.20=RM630/Bulan
RM630X12Bulan=RM7560
Berbasikal+Berhemah+Memasak.

Impian saya selain berwakaf pada jalanNya, berpasangan lebih dari satu,  yang lainnya saya mahu mengembara. Ya saya pernah mengembara jauh dari Malaya, dalam perjalanan itu saya belajar beberapa perkara. Kita perlu cari jalan untuk jimat dolar Kita pada pengangkutan, tempat berteduh, dan mengisi perut. 

Tiada ulasan:

Awak Terlalu Baik Untuk Saya

Dalam gambar ini, okay kita kenal Ricardo Kaka, pemenang Balon d’Or sebelum era dominasi Lionel Messi dan Cristiano Ronaldo. Perempuan sebel...