Khamis, 5 Ogos 2010

Ekor ku keras terpacak.

Pada 20 Julai 2010 aku menerima surat rasmi berkepala surat kerajaan Malaysia, surat saman ekor untuk perangkap kelajuan bagi tahun 2010. menurut isi surat kejadian berlaku di KM 12.3 Lebuhraya Utara-Selatan. Had kelajuan adalah 90KM/Jam,kelajuan aku menurut isi surat tersebut ialah 101KM/jam.dan pelanggaran kelajuan aku cuma 11KM/jam.Tawaran kompoun adalah sebanyak RM 300.00. Aku dengan ini berikrar akan menunggu hingga hari terakhir aku ke penjara untuk aku selesaikan saman ini. sekian

Pada 3 Ogos 2010 sekali lagi aku menerima surat rasmi berkepala surat kerajaan Malaysia, surat saman ekor untuk perangkap kelajuan bagi tahun 2010. menurut isi surat, kejadian berlaku di KM 12.3 Lebuhraya Utara-Selatan. Had kelajuan adalah 90KM/Jam,kelajuan aku menurut isi surat tersebut ialah 125KM/jam.dan pelanggaran kelajuan aku 35KM/jam. Tawaran kompoun sebanyak RM 300.00. Aku dengan ini sekali lagi berikrar akan menunggu hingga hari terakhir aku ke penjara untuk aku selesaikan saman ini. sekian

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

masalahnya bro road tax kena block..kalo bleh buat bodo jer xpe la..

Jack Ma

Jack Ma pernah berkata, "Apabila Menjual Produk kepada kawan rapat & keluarga, tidak kira betapa murahnya harga yg anda jual, merek...