Khamis, 26 Ogos 2010

Bulan Cerah 16 Ramadhan





PAGI tadi

Pagi yang nyaman selepas tengah malam
aku dan seorang lagi berkayuh malam ke pagi
dari Jelempok-Pauh-Arau-Kuala Perlis-Kangar-Jejawi-Arau-Pauh-Jelempok

Petang kelmarin dapat berita bantuan RM 500 untuk hari raya.
Terus saja sahabatku Am mengorder Lamb Chop di Shah Kitchen
limpahan kuah Black Paper yang pedas hangat
timbunan jejari kentang besar dan rangup

jika aku bukan cyclist
pasti aku di kampung katong menonton tv
jika aku bukan cyclist
pasti aku di kampung katong meminum ketum
jika aku bukan cyclist
pasti aku meneruskan kehidupan menjadi tua sebelum usia

1 ulasan:

Ozu berkata...

hanya mereka berdua shaja? mana yg laen? :P

Awak Terlalu Baik Untuk Saya

Dalam gambar ini, okay kita kenal Ricardo Kaka, pemenang Balon d’Or sebelum era dominasi Lionel Messi dan Cristiano Ronaldo. Perempuan sebel...