Jumaat, 30 Mei 2014

PERLIS BIKE WEEK 2014

HARUMMANIS POWER.

Semenjak dua menjak ni. Berlimpahan acara/event bermotor di seluruh pelusuk negara. Baru-baru ni dengan campur tangan pihak berwajib telah terpahat sejarah. Komuniti Perlis Bikers nun jauh di utara telah menunjuk kekuatan dengan menganjur Perlis Bike Week 2014. Acara dengan kerjasama Majlis Belia Perlis, Jabatan Belia & Sukan Perlis,serta beberapa lagi agensi kerajaan dan NGO berjalan dengan lancar dan sungguh POWER. Power kerana kami sedaya upaya membawa ROH PATTAYA BIKE WEEK ke event ini. Kami berkata demikian kerana, kami telah menghantar krew dekorasi kami untuk kursus jangka pendek BIKE WEEK 101 dengan Atan Loq Laq Chopper dan Haji Jumeen di Pattaya tempoh hari (pasang bendera dan buat sembang pandai dengan BIKERS sambil edar flyers/posters Perlis Bike Week 2014, walau kami tak pasti depa akan hadir atau tidak).

Tarikh event berlangsung sama sejuih dengan musim HARUMMANIS di Negeri Perlis menambahkan lagi Kelazatan PERLIS BIKE WEEK 2014.
Susuk-susuk batang tubuh seperti Encik Syamsul Tahrin, Encik Saiful Munir, Cikgu Husni, Abang Anuar, Abang Dokter Shariman, Kak Linda, Encik Zulkernein Wahab, dan banyak nama lagi akan tetap dikenang kerana membantu membuat sejarah. Bak kata pepatah rejim melayu "Batang tubuh yang tidak membuat sejarah adalah batang tubuh yang menjalan hidup dengan sia-sia".

Mungkin hendak dibandingkan dengan PATTAYA BIKE WEEK masih jauh tetapi kami cuba juga JEBAT.

Tidak lupa juga ucapan terima kasih kepada team dekorasi Katong MC,Para KREW, Para Saudagar, Para BIKERS, Para RIDERS, dan anda semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung.

Jumpa lagi tahun depan 24 April-26 April 2015 NOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!.

KUDOS MADDUHA

SINGA =Perilaku singa merujuk kepada sifat tangkas, berani, hidup berkawan, hebat di ranjang.


























































































 Krew Pi Amik Kerusuis di Pattaya.













Tiada ulasan:

Jack Ma

Jack Ma pernah berkata, "Apabila Menjual Produk kepada kawan rapat & keluarga, tidak kira betapa murahnya harga yg anda jual, merek...