Ahad, 2 Mei 2010

TERANG MALAM DI KULIM BERCEMPERA LARI KERA DAN LUTUNG DI HUTAN

Perghh...aku bagi 9/10 untuk event KAYUH MALAM KULIM 2010.
Teringat zaman kanak-kanak main selut.. dulu orang tua marah bila balik rumah kain baju berlemoih (blur moist= palitan lembut)
Kayuh malam pada aku satu sukan baru yang amat mencabar fizikal dan mental..kalau ada lagi aku akan masuk lagi.. sasaran bukan nak menang..cuma nak bersosial bersama teman sehobi..
Orang pekan baru nak naik mungkin akan ke pusat hiburan untuk meregangkan urat sendi tetapi bagi pengayuh tegar bermain di dalam hutan dikala malam hari,adalah suatu peluang yang gampang untuk dilepaskan.
Kalau seorang senyawa nak pi masuk hutan kayuh gerek nih bukan kerja la.. tapi nih lain beb.. sesiapa yang dah terkena rasukan dia taw apa penangan.
apapun aku ucap tahniah pada penganjur yang bertungkus lumus dan kepada semua pengayuh tegar yang menghabiskan wang, masa dan tenaga serta meninggalkan anak isteri demi bersosial bersama-sama.
Akhir kata jumpa pula di Jamboree Hadyai woit!!!!!!

Tiada ulasan:

Awak Terlalu Baik Untuk Saya

Dalam gambar ini, okay kita kenal Ricardo Kaka, pemenang Balon d’Or sebelum era dominasi Lionel Messi dan Cristiano Ronaldo. Perempuan sebel...