Rabu, 17 April 2024

Awak Terlalu Baik Untuk Saya

Dalam gambar ini, okay kita kenal Ricardo Kaka, pemenang Balon d’Or sebelum era dominasi Lionel Messi dan Cristiano Ronaldo.

Perempuan sebelah itu pula nama dia Caroline Celico, janda Kaka.

Dia bagitahu sebab apa dia minta cerai daripada Kaka.

“Kaka tak pernah khianati saya, dia selalu layan saya dengan baik, bagi sebuah keluarga yang bagus, tapi saya tak rasa gembira.”

“Masalahnya, dia terlalu sempurna untuk saya.”

Ini cerita tahun 2015 yang didedahkan sendiri oleh Caroline.

Kaka sejak itu sudah berkahwin baru dengan seorang model Brazil yang bernama Carolina Dias.

Tiada ulasan:

Awak Terlalu Baik Untuk Saya

Dalam gambar ini, okay kita kenal Ricardo Kaka, pemenang Balon d’Or sebelum era dominasi Lionel Messi dan Cristiano Ronaldo. Perempuan sebel...