Khamis, 14 September 2017

OK Betong Bike Week 2.0 2017

Betong walau serelong dari Border Malaysia. Aku tak pernah jejak seumuq hidop. Sebabnya dalam fikiran aku dok bayang tempat kurang civilized, hutan, bukit bukau. Tapi sebaik sampai Baethong Town. Sudut pandangan aku terus tukaq 360derjah. Sungguh Ok, padan dengan nama OK Betong Bike Week.
Ni Kali ke 2 depa buat. Brader Jimi My Bikerz memang invite pada event 1st 2016 tetapi atas sebab musabab yang tak dapat dielakkan, aku tak dapat hadir.
 Latar tempat untuk event, aku bagi A. Di adakan di dalam Stadium Majlis Bandaran Betong. Di sekeliling bukit jadinya spectator akan dapat view seluruh tapak event dari atas.
Cumanya yang ralat adalah event start lewat. Kami masuk Baethong dah rembang tengahari, rider banyak yang  keluar border.
Sampai tapak acara masih krik2 walau dah masok zohor. Disambut oleh Fadhil yang dah awal sehari. 

Tiada ulasan:

Awak Terlalu Baik Untuk Saya

Dalam gambar ini, okay kita kenal Ricardo Kaka, pemenang Balon d’Or sebelum era dominasi Lionel Messi dan Cristiano Ronaldo. Perempuan sebel...