Selasa, 15 September 2015

kustomfest jogjakarta 2015


Semua bermula dalam sembang kosong lebih setahun lalu bila aku membaca dari media sosial berkenaan event masyur di tanah jawa ini. selepas beberapa kebejatan seksual jadinya hadir juga aku di sini. bukan berseorangan bukan ber duaan bukan berlima tetapi 15 orang kipas susah mati MP.KP.RIT.RTW. PEKETUM.
Aku bermula dari sempadan siam seperti biasa. manakala yang lain dari sejauh Batu Pahat. aku surahkan 1 per satu. Aku, Bini aku, Tokie, Bini Tokie, Sopyan JKKKg Malaysia, Reduan Shah Alam, Mael Siam Kensom Puyu Telaga Mas, Rejab Mee Udang Changkat Jering, John Kopisan Lumba Kuda Ipoh, Alip Kaizer Ford PJ, Zek Zidien, Rizal Phnom Penh, Wan COE BP Trat Cambodia, Along Kaki Slekoh Desa Pandan, dan Serra Wak Bro.

Disebabkan ketagihan nak explore sukan baru jalan kaki galas beg naik transport awam tu yang jadi ramai follow, di tambah pula kemasyuran nama event dan juga rindu nak jumpa Aulia Jakarta Timur. Dari epot Alor Star aku naik pesawat Air Asia pukul 8.00 pagi dan sampai KLIA2 pada pukul 9.00 pagi. Flight ke Jakarta pukul 12.00 tengahari dengan pesawat Lion Air.

Tiada ulasan:

TEMBIKAI AYAQ BELACAN

Resepi Kerabu Tembikai atau ada di Utara menggelarnya Tembikai Ayaq Belacan.. haaa.. rare kan.. Resepi ni dahulunya kerap dibuat...