Isnin, 22 September 2014

stoked mencetuskan


"stoked" - adjective - to be "stoked" is to be completely and intensely enthusiastic, exhilirated, or excited about something. those who arestoked all of the time know this; being stokedis the epitome of all being. when one is stoked, there is no limit to what one can do. 

also, "stoke" - verb - one can "stoke" oneself out by facing challenges or by revving up an engine within oneself to accomplish that which one desires. 

*being too stoked just means that you're still notstoked enough*
"Man oh man am i stoked for our upcomingsnowboarding trip!" 

"Perchance you'd like to stoke yourself out and ask that girl out!"



Bahasa Melayu

mencetuskan
" mencetuskan " - kata sifat - untuk menjadi " mencetuskan " adalah untuk benar-benar dan sangat bersemangat, exhilirated , atau teruja tentang sesuatu. mereka yang mencetuskan semua masa yang tahu ini; yang mencetuskan adalah lambang semua makhluk . apabila seseorang itu mencetuskan , tidak ada had kepada apa yang boleh lakukan.

juga , " menyemarakkan " - kata kerja - satu boleh " menyemarakkan " oleh diri menghadapi cabaran atau revving up enjin dalam diri sendiri untuk mencapai apa yang yang mahukan .

* yang terlalu mencetuskan hanya bererti bahawa anda masih tidak mencetuskan cukup *
"Manusia oh manusia am i mencetuskan untuk perjalanan snowboarding yang akan datang ! "

" Jangan-jangan anda ingin menyemarakkan diri anda dan meminta gadis itu keluar! "

Tiada ulasan:

Awak Terlalu Baik Untuk Saya

Dalam gambar ini, okay kita kenal Ricardo Kaka, pemenang Balon d’Or sebelum era dominasi Lionel Messi dan Cristiano Ronaldo. Perempuan sebel...