Rabu, 13 Julai 2011




Berapa banyak masa yang diperlukan untuk bermetamorfosis kejahatan menjadi kebenaran? Seseorang tidak boleh MENZALIMI apalagi  membunuh seorang yang lain. Jika ya,perbuatan itu adalah penganiayaan kejam pada umat manusia .... Tapi sebuah negara atau bangsa dapat membunuh sebanyak yang mereka kehendaki ,rujuk Hitler dan juga yahudi zionis lahanat, rujuk juga kata-kata Hitler “Aku boleh bunuh semua yahudi ketika aku masih berkuasa,tetapi sahaja aku tinggalkan untuk kamu kenal siapa yahudi, dan cari jawapan kenapa aku bunuh mereka!” .
 Tetapi persoalannya berapa banyak batang tubuh yang diperlukan?




Tiada ulasan:

PANAS LIT LIT

MANDI KERANA LETIH BERPUASA Daripada Abu Bakar bin Abdurrahman radhiyallahu ‘anhu; “Telah berkata sahabat yang menceritakan kepadaku: Aku pe...