Ahad, 31 Januari 2010

AKU DAH KENA

TREK SUKMA KEDAH 2006. 2.3KM 390M TINGGI
secara mata kasar dan menggunakan akal yang logik aku takkan DH trek ni. aduih bak kata Lont 'Highly technical gnarly rock garden'. pada Lont takdak masalah sebab dia naik purely DH Bike tp aku dgn XC bike 4 inch front and Rear Shock Coil juga 4 inch mengagahi juga. Aku tabik pada Nasir Alor Setar(rujuk post sebelum ni pemain ekor keras tahap gaban) sbb gagah turun dengan HT Santa Cruz Chameleon dia, sebab malu kat dia yang aku turuti melepaskan brek kiri kanan. hasilnya pergh jantung degup kencang,mata berpinau. boleh tak boleh..lepas tak lepas. akhirnya aku sampai ke kaki bukit jua. Dan aku dah terkena aduih DH oh DH.credit kepada Encik Adiharriman untuk Gambar di bawah.http://adiharriman.com/blog dan Lont.























































































Tiada ulasan:

Awak Terlalu Baik Untuk Saya

Dalam gambar ini, okay kita kenal Ricardo Kaka, pemenang Balon d’Or sebelum era dominasi Lionel Messi dan Cristiano Ronaldo. Perempuan sebel...