Selasa, 13 Oktober 2009

BM JAMBOREE 2009



SEKALI LAGI TAHNIAH KEPADA ORGANIZER.

TREK BEST..48+-km, VIEW CANTIK.. KAKI YANG TAK LARAT.

beberapa gambar di bawah telah aku cedok tanpa kebenaran dari blog.. Adiharriman,Lontruth dan Jane Lim














seawal pagi 0330pg




























dr blog lontruth.. dicedok kerana ada ART dan SAM












dicedok dr blog Adiharriman.













pembakar semangat.. sorry Harun,awak tidak terlalu TRUE.













dicedok dari blog Jane Lim





















selepas beberapa hari surf,dicedok dr cycling asia.bukti.atok dulu pi kayuh di BM nun.



























PATUT LA JEMU.. DUK MEN PUSING -PUSING..(dicedok dr blog adiharriman.com)
no.gagal saya 340 abah mat 117sam 150 kherol 159 art 3++azahari 4++nasir 4++.saya tidak sempat mengambil sendiri gambar di atas kesilapan tidak menyediakan bateri untuk kamera saya.

2 ulasan:

Bainun Waheeda berkata...

apak..lain hari pakai itu plastik siku .masti boleh top 10..hehe

MADDUHA berkata...

apak dah pakai dah..tu pasai sangkut seneris skit..

PANAS LIT LIT

MANDI KERANA LETIH BERPUASA Daripada Abu Bakar bin Abdurrahman radhiyallahu ‘anhu; “Telah berkata sahabat yang menceritakan kepadaku: Aku pe...